Taking her back home

Once there was a cherry tree

In the WP blog post, I mentioned a small stuffed doll that I found the other day.
先日見つけた小さなぬいぐるみ人形のことWPのブログで書いたんだけど、、、

I am not a *Hello Kitty* fan at all, rather a Miffy fan, but I couldn’t leave the poor Kitty doll behind, couldn’t stand seeing it becoming weather-beaten when I come back here some time… So I decided to take her back home, but I don’t know what to do with this tiny stuffed doll.
僕はぜんぜんキティちゃんファンなんかじゃない、ていうか、どっちかいうとうさこちゃん(ミッフィー)のファンなんだけど、かわいそうなお人形を放ったら かしてはおけず、いつかここに戻ってきて雨ざらしで傷んでいくのを見るのも嫌だったし、、、 そんで、うちに連れて帰ることにしたんだ。でも、このちっこ いぬいぐるみ人形を一体どうしたらええのん?

2016-04-12 20.24.32 2016-04-12 20.26.14

 


コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

画像を添付 (JPEG only)

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください